Kategorie : Polsko

Bukovina Tatranská – Polsko od 3.září do 7.září 2023

Bukovina Tatranská – Polsko od 3.září do 7.září 2023 Opět jsme se s cestovní kanceláří MLK-tour z Frýdku Místku dostali někam, kde jsme si jen léčili bolístky seniorského těla. Toto místo je dle našeho zjištění, to nejlepší, co termální lázně mohou nabídnout a pobyt v léčivých vodách měl skutečně i léčebné účinky. Bolesti v rameni, […]

02 – Krkonoše termální lázně v Polsku.

02 – Krkonoše termální lázně v Polsku. Je pondělí a ráno prší, sice málo, ale prší, takže naše volba byla jasná. Jedeme do nedalekých polských termálních lázní, které leží mezi Piechowicemi a Jelenie Gorou. Městečko se jmenuje Cieplice Saskie – Zdroj. Z hlavní silnice se odbočovalo v obci Wojcieszyce. Místní silničkou plnou zatáček a jsme […]

01 – Polsko – Sopoty a jeho okolí

01 – Polsko – Sopoty a jeho okolí Končí letní teploty, ale my jsme od 27.srpna do 03.září a lázeňském pobytu u moře v polských Sopotech. Bylo to objednáno už někdy počátkem roku a já vycházel z toho, že u Baltu je teplejší voda až na konci léta, protože se lépe prohřeje. Jeli jsme ale […]

02- Polsko – Gdaňsko – na výletě s průvodcem

02 – Polsko – Gdaňsko – na výletě s průvodcem Cestovka už má své zkušenosti a tak věděla, že hned další den po příjezdu je neděle a personál na Medical Center a SPA nebude a tak jsme jeli s průvodkyní a autobusem cestovky do Gaňska. Výlet nás stál 12 eur, placeno předem v autobuse při […]

03 – Polsko – Gdaňsk – odpoledne ve Starém městě

03 – Polsko – Gdaňsk odpoledne ve Starém městě Byl všední den pátek a my se vydali na výlet vlakem. tady pozor, lístek na SKM se musí označit už v podchodu, což jsme zapomněli, protože na tabuli odjezdů byl odjezd našeho vlaku za 3 minuty. Až jsme seděli ve vlaku, označovače ve vozech už nebylo. […]

04 – Polsko – Gdyně a lodní výlet i na Hel

04 – Polsko – Gdyně a lodní výlet i na Hel Byla středa a téměř všichni ze zájezdu jeli na zaplacený výlet do Gdyně. Jen my dva s manželkou jsme měli plán a ten jsme realizovali. Byl založen na náhodě a protože andělíčci tu nade mnou už dlouho nebyli, asi se přišli podívat a pomoci. […]

Zase jednou na výletě v Polsku – začátek října 2021.

Zase jednou na výletě v Polsku – začátek října 2021. Když si zapisuji nyní vzpomínku na tento výlet, začetl jsem se zpětně do vzpomínky z roku 2012. Najdete ji na mém webu : https://www.cestotipy.cz/2012/vylet-do-polska-%e2%80%93-kveten-2012/ Najednou vidím, že začátek je jako přes kopírák. Ve čtvrtek je dána předpověď krásného počasí na sobotu dne 2.10.2021 a najdeme […]

02_projíždíme Polskem do Broumova

Návštěva Broumovska – průjezd Polskem – červenec 2014. Byla sobota a my po snídani v zeleni okolních lesů vyrazili do Polska přes přechod v Orlickém Záhoří. Chtěli jsme vidět jak to vypadá na sjezdovkách v Zielienci. Když jsme dosáhli tohoto cíle, dověděli jsme se, že kousek odtud je lázeňské městečko Duszniki Zdrój a tak jsem […]

01_Podzimní čas – nečas, trávený v Krkonoších v roce 2013 – Karpacz – Polsko.

Podzimní čas – nečas trávený v Krkonoších v roce 2013 – Karpacz. Podle nového zpracování předpovědí o počasí mělo být od 13.10. do 17.10. počasí nestálé, a většinou i deštivé. Ale taková vnitřní intuice spojená s fází „nabývání měsíce“ do úplňku, zatím vždy vycházela, a tak objednání ubytování v Harrachově na tyto dny bylo sázkou […]

Výlet za poznáním města Zakopaného v Polsku

Výlet za poznáním města Zakopaného v Polsku. V hodně dávné minulosti jsem toužil uvidět Tatry i z polské strany. Až nyní, když jsme pobývali v Zubeni se nám podařilo uskutečnit denní výlet do tohoto polského města pod Tatrami. Už se dalo projet přes obec Suchá Hora, když před tím jsme jeli od Zuberce na Trstěnou. […]