Náš první den ve městě Puerto de la Cruz.

Je 1.března sobota. Budíme se po sedmé hodině, venku svítá. Na 10 hodin má přijít delegátka Lenka. Posnídali jsme a čekáme, ale jen chvíli. Zařídila nám zapůjčení ovladače na televizi a také přesun na jiný větší a méně hlučný pokoj. I slunce nám nyní svítí na terásku. Dala nám informace ohledně karnevalu ve městě Puerto de la Cruz, doporučila parky v Porto de la Cruz a park Taoro. Po přesunu z pokoje na pokoj vyrážíme v 11.30 do města. Jdeme rovnou do starého centra.

dsc_0111_24318 procházíme městem Puerto de la Cruz dsc_0158_24346 je co pozorovat, některá vlna je úchvatná

Našli jsme si tam i hotel s vyhlídkou ze střechy a ještě k tomu i s bazénem, ale také vidíme jako z letadla koupaliště, které jako architekt navrhl velký Cesar Manrique (byli jsme i ve vile na Lanzarote).

dsc_0217_24364 představte si tu parádu, když jste u toho gejzíru mořské pěny dsc_0214_24362 pohyblivá socha C.M.

Pak jsme si na terase dali jídlo co zbylo ze zásob na cestu. Pak jsme se přesunuly na nábřežní komunikaci a šlapali jsme a šlapali. Podle knížky o kanárských ostrovech jsme stihli úplně vše obejít a navštívit. Je tu čisto, nikde sgrafiti, vše opravené a malebné. Poseděli u kapučina na malebném náměstíčku a pak došli do míst, kde jsem mohli sledovat pořádné vlny z oceánu. Docupitali jsme až na Pláž Jardini a prošli jsme si přilehlý parkový areál plný zajímavostí a hlavně asi všech možných druhů palem a kaktusů.

Překrásná pláž a to i z umělým vodopádem. No a pak nastal výstup směrem k hotelu. Umorná dřina po té celodenní vycházce.

Na hotel jsme došli až v 17 hodin. Dali horkou sprchu a začali koukat na krásné fotky za ten den pořízené. Je jich více jak 200. Jen málo která se bude mazat. Pro dnešek končím s tím, že jsem se pokusil spojit přes Wi-Fi. Bylo to nějak podivné, protože to spadlo a pak mi to nahlásilo, jaká je cena za spojení do Česka. Zjistil jsem že to má malou kapacitu a k večeru je hodně připojených lidí.