05_vícedenní výlet k Niagaře přes Montreal a Toronto – červen 2003.

Tehdy v červnu roku 2003 to byl pro nás připravený velký výlet a na více dnů a najeli jsme hodně kilometrů a poznali tři typická místa na východě Kanady. Cestou k Niagaře jsme tehdy navečer zastavili a přenocovali v Montrealu, když večer jsme měli možnost prožít svátky sjednocení, kdy na ulici v Montrealu to vřelo hudbou, a jeli tam tehdy alegorické vozy, prostě pro nás humbuk se vším všudy, ale něco co u nás tehdy vůbec nebylo, snad jen v televizi se to dalo zahlédnout. V Montrealu jsme se chtěl zastavit, protože jsme tady byl služebně v roce 1993 celé tři týdny.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA ve městě to zatím zhoustlo OLYMPUS DIGITAL CAMERA vnímáme atmosféru velkoměsta

Ale vše bylo jinak a nebyl ani čas na procházky spojené se vzpomínáním. Druhý den ráno jsme měl ale možnost se opakovaně podívat do olympijské vesnice a trochu si to znovu prožít, když žena a přátelé se šli podívat do jednoho zařízení, které je předěláno na biodóm, kde je vlastně takové ZOO.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA objekt v té době typický pro olympijské hry v Kanadě OLYMPUS DIGITAL CAMERA jeden ze stadionů se ale proměnil v ZOO pod střechou

OLYMPUS DIGITAL CAMERA okolí s olympijskou vesnicí, dne už sídliště OLYMPUS DIGITAL CAMERA plavecký olympijský stadion

Z Montrealu jsme pak jeli do Toronta Tady jsme ale měli možnost se jen vyvézt na vyhlídkovou věž vysokou 447 m a podívat se do okolí.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA jsme v Torontu a není potřeba se po něm procházet, stačí si vyjet na místní věž OLYMPUS DIGITAL CAMERA tak tohle je to Toronto z výšky

Pak už byl jen přesun k Niagaře. Tu jsme si ale náležitě vychutnali jak v pozdním odpoledni a při večerním osvětlení, tak potom i druhý den ráno, kdy jsme jeli podél řeky až na břeh jezera s obcí Niagara on the Falls.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA pořád se díváte na USA za vodou OLYMPUS DIGITAL CAMERA a zase voda

OLYMPUS DIGITAL CAMERA pak je tu druhá atrakce, kde se tok řeky otočí o 90 stupňů a pořádně to tu výří OLYMPUS DIGITAL CAMERA ve vesnici Niagara on the Falls

OLYMPUS DIGITAL CAMERA vracíme se zpět u hodin OLYMPUS DIGITAL CAMERA tenhle hotel tu v roce 1993 ještě nebyl

No a potom jsme se i zastavili v zábavním parku, kde jsou atrakcí cvičené ryby jako kosatka, delfín či tuleni, de můžete krmit srny a daňky či si zajezdit na toboganu.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA a tam si je zase můžete nakrmit za své dolárky OLYMPUS DIGITAL CAMERA pak vám ukáží co všechno tu už u,mí

Vše bylo v ceně vstupenky a tak jsem si i s odvahou zajezdil s omladinou. Před tím jsme to nikdy neprožil a bylo to zajímavé, ale nikdy více, zvláště ne dnes, o 10 let později.
Povídání si přečetl můj spolužák ze střední školy a hned mi dal odkaz na webovou stránku kde lze vidět vodopády tak jak to smrtelník nedokáže. Ale protože každá technologie někam dospěla, musím tento odkaz umístit právě sem, abych vás také potěšil. takže prosím tady to je, nenechte se rušit. Místo v sudu si vodopád můžete zažít trochu jinak. http://www.youtube.com/watch_popup?v=cfoLYTKObiU

Takže když nahlédnete do fotogalerie, můžete si udělat představu co by jste tam také asi mohli vidět.

Třeba na vodopádech Niagary, nebo

cestou v Montrealu či Torontu.